środa, 26 czerwca 2013

Kto będzie królem?-część druga


Tuż po kolacji wszystkie zwierzęta zgromadziły się pod Lwią Skałą by dowiedzieć się kto zostanie królem po Ahadim. Zwierzęta dyskutowały na ten temat przez parę długich minut aż z groty wyszedł król Ahadi i powiedział:
-Witajcie! Wszyscy zebraliście się tu by dowiedzieć się kto odziedziczy po mnie tron Lwiej Ziemi. Wybór był trudny gdyż królowa Uru wydała mi na świat dwóch wspaniałych synów. Lecz gdybym mógł to obu książętom dał bym tron by rządzili wspólnie niestety zakazuje tego tradycja Lwiej Ziemi. Więc zgodnie z tradycją wybrałem jednego z moich synów na króla.Królem zostanie...zostanie...Mufasa!
Wszystkie zwierzęta radowały się i głośno wiwatowały na cześć Mufasy. A Taka stał zboku i ze smutną mina patrzył na ojca gdyż miał nadzieje że zostanie królem. Gdy wydarzenie dobiegło końca zwierzęta wróciły do siebie i poszły spać.Lwy również wróciły do groty by położyć się spać. Wszyscy już spali wszyscy oprucz Taki który ze skwaszoną miną siedział przed Lwią Skałą. Za chwilę dołączyła do niego Thema.
-Coś nie tak braciszku?- spytała troskliwie.
-Nie skÄ…d wszystko w przÄ…dku...
-Na pewno?
- Thema czy ja jestem dobrym bratem?
-Tak bez wÄ…tpienia.
-A Mufasa?
-Też jest dobrym bratem.
- Jest lepszy?
- Nie obaj jesteście tak samo dobrymi braćmi. -odpowiedziała lwica
Pytanie Taki zmartwiło Themę i lwica zrozumiała że coś jest nie tak. Za chwile oboje ziewnęli i wrócili do groty by położyć się spać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz