środa, 26 czerwca 2013

Nowe znajomości




 
Sarabi była córką Shaki i Jamili miała trójkę rodzeństwa Zire, Aheriego i Jarsiego. Młoda lwica nie czuła się dobrze w gronie rodzeństwa bo ciągle robili sobie z niej żarty. Z tego właśnie powodu Sarabi wolała spędzać swój wolny czas z daleka o d swojego nieznośnego rodzeństwa. Pewnego dnia kiedy spacerowała niedaleko Lwiej Skały spotkała Take i Mufase. Lwiątka dobrze znały Sarabi z widzenia ale tego dnia postanowiły z nią po raz pierwszy porozmawiać.
-Cześć Sarabi!- przywitał się Taka.
Sarabi odwróciła głowę w kierunku Taki i Mufasy i zapytała:
- My siÄ™ znamy?
- Tak nie do końca bo znamy cię tylko z widzenia.
- To skÄ…d wiecie jak mam na imiÄ™?
- Tato nam powiedział o tobie.
- Król Ahadi?
- Tak!
- Och to bardzo mi miło! A wy jak się nazywacie?
- Ja jestem Taka a to Mufasa!
-Czemu jesteś taka smutna w taki słoneczny dzień?-zapytał Mufasa.
- To przez moje rodzeństwo dokuczają mina każdym kroku.
- Ach to dlatego. To może baw się z nami!-zaproponował Mufasa.
- Dzięki, z wielką przyjemnością się z wami pobawię!
-To choć znamy fajne miejsce niedaleko stąd! - zawołał Taka.
Lwiątka pobiegły się bawić i tak rozpoczęła się długa historia ich przyjaźni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz