czwartek, 27 czerwca 2013

Pierwsze polowanie Themy




Przyszedł czas na pierwsze polowanie Themy. Jej ojciec uważał że pierwsze polowanie to pierwszy krok do usamodzielnienia się założenia rodziny. Thema nie chciała by jej mąż był z nią spokrewniony genetycznie więc ojciec uważał że powinna poszukać męża w innym stadzie. Kiedy Thema podeszła do stada gazeli usłyszała głośne mlaskanie. Gazele również usłyszały irytujący dźwięk i uciekły. Thema była wściekła i poszła do miejsca z którego dochodził dźwięk. Na miejscu leżał lew który kończył konsumować swój posiłek. Głodna Thema zapytała lwa.
-KoÅ› ty i co robisz na mojej ziemi?
- Jestem Kiwa i jestem królem stada Acacialands. A ty?
- Jestem Thema księżniczka Lwiej Ziemi!
- Odnoszę wrażenie że jesteś trochę zdenerwowana.
- Bo spłoszyłeś mi obiad tym swoim mlaskaniem!
- Przykro mi nie wiedziaÅ‚em…
-Rrrrrrrrrr- warknęła zezłoszczona lwica i poszła jeszcze raz zapolować na gazele.
Nie mogła w końcu wrócić do domu bez obiadu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz